|
Numery usług dodatkowych i serwisowych w sieci SemTel
|
*21*numer#
Numer przekierowania bezwarunkowego "wszystko".
Wybierając ze swojego telefonu (na przykład): *21*0671234567# (stacjonarne) lub *21*0601123456# (komórka)
Przekierujesz wszystkie rozmowy na inny numer telefonu.
Usuwanie przekierowania poprzez wybranie #21#
Ustawianie i kasowanie przekierowań jest bezpłatne. Opłata za połączenie przekierowane zgodna z taryfą numeru docelowego.
|
*67*numer#
Numer przekierowania "gdy zajęty".
Wybierając ze swojego telefonu (na przykład): *67*0671234567# (stacjonarne) lub *67*0601123456# (komórka)
Przekierujesz rozmowy na inny numer telefonu, jeśli akurat prowadzisz rozmowę i masz zajęty telefon.
Usuwanie przekierowania poprzez wybranie #67#
Ustawianie i kasowanie przekierowań jest bezpłatne. Opłata za połączenie przekierowane zgodna z taryfą numeru docelowego.
|
*61*numer#
Numer przekierowania warunkowego "gdy nie odbierasz".
Wybierając ze swojego telefonu (na przykład): *61*0671234567# (stacjonarne) lub *61*0601123456# (komórka)
Przekierujesz rozmowy na inny numer telefonu, jeśli nie odbierzesz rozmowy przez 15 sekund.
Usuwanie przekierowania poprzez wybranie #61#
Ustawianie i kasowanie przekierowań jest bezpłatne. Opłata za połączenie przekierowane zgodna z taryfą numeru docelowego.
|
555
Numer HOTLINE dla Abonentów SemTel. Numer bezpłatny.
|
1111
Numer służący do sprawdzania stanu bierzącego rachunku. Koszt 0,10zł brutto za połączenie.
|
1000001 oraz 1000002
Są to bezpłatne numery serwisowe, służące do testowania linii.
- Wybranie numeru 1000001 spowoduje wygenerowanie przez centralę dźwięku o częstotliwości 1kHz.
- Wybranie numeru 1000002 zadziała podobnie, z tym że po odłożeniu słuchawki centrala do nas oddzwoni.
|
|